8 - А 30.04 ( 2-й урок); 8 -Б 01.05 2020 ( 2-й урок) Зарубіжна література ( 61 урок за календарним плануванням)
Асоціації: зграя чайок - суспільство людей, усі різні. Море - свобода, безмежність життя. Отже чайка і море, людина і життя.
"Чайка на ім'я Джонатан Лівінгстон" - повість-притча сучасного американського письменника Річарда Баха. Повість розповідає про чайку , яка навчилася літати, і присвячена темі самовдосконалення та самопожертви. Повість було вперше опублікрвано 1970 року. Вона швидко стала бестселером не тільки у США, а й за межами країни. Річард Бах зажив світової слави і став улюбленцем читачів різних країн. 1973 року твір було екранізовано. Чайка на ім'я Джонатан Лівінгстон перетворилася на символ безмежних можливостей того, хто вміє мріяти, вірити у досконалість та любити життя. Ус і твори автора стосуються польотів, тому що він любить усе, пов'язане з літаками . Сьогодні ми дізнаємося більше про письменника та його твір.
Робота з підручником. Стор.271 -272 - біографія письменника.
Перегляд буктрейлеру
Підручник. Знайомство з I частиною повісті-притчі Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" ( стор. 273 - 276 ).
Перевірте себе.
Запитання до прочитаного:
* Як би в пояснили епіграф до твору? Кому присвячено повість-притчу?
*Чим відрізнявся Джонатан від Зграї? Що було головним для більшості чайок?
*Чи легко давалися героєві тренування?
*Як ставилися батьки до захоплення сина?
*Чи послухався їх Джонатан і що з цього вийшло?
*Який прорив здійснив Джонатан Лівінгстон?
*Для чого Джонатана покликали на Велику Раду? Чого очікував від неї герой і що отримав?
*Яким був вирок Зграї?
*Після чого Джонатан зрозумів, що йому вже не потрібні рибальські човни й крихти черствого хліба?
*Чи жалкував Джонатан, що самотньо жив у вигнанні, чи відчував злість до Зграї, яка його вигнала?
*Що запропонували дві чайки, які прилетіли до Джонатана?
*Чи зацікавив вас твір, чи захотіли ви читати його далі?
За змістом уроку зробіть записи у зошиті.
Домашнє завдання. Прочитати другу частину твору ( за підручником стор.276 - 278 ).
Наступний урок за розкладом.( 7, 8 /05 2020 ).
стрсуються польотів, тому що він дуже любить усе, пов'язане з літаками. Сьогодні ми дізнаємося більше про письменника та його твір.
Тема уроку: Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору Баха як філософська метафора людського буття
Асоціації: зграя чайок - суспільство людей, усі різні. Море - свобода, безмежність життя. Отже чайка і море, людина і життя.
"Чайка на ім'я Джонатан Лівінгстон" - повість-притча сучасного американського письменника Річарда Баха. Повість розповідає про чайку , яка навчилася літати, і присвячена темі самовдосконалення та самопожертви. Повість було вперше опублікрвано 1970 року. Вона швидко стала бестселером не тільки у США, а й за межами країни. Річард Бах зажив світової слави і став улюбленцем читачів різних країн. 1973 року твір було екранізовано. Чайка на ім'я Джонатан Лівінгстон перетворилася на символ безмежних можливостей того, хто вміє мріяти, вірити у досконалість та любити життя. Ус і твори автора стосуються польотів, тому що він любить усе, пов'язане з літаками . Сьогодні ми дізнаємося більше про письменника та його твір.
Робота з підручником. Стор.271 -272 - біографія письменника.
Перегляд буктрейлеру
Підручник. Знайомство з I частиною повісті-притчі Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" ( стор. 273 - 276 ).
Перевірте себе.
Запитання до прочитаного:
* Як би в пояснили епіграф до твору? Кому присвячено повість-притчу?
*Чим відрізнявся Джонатан від Зграї? Що було головним для більшості чайок?
*Чи легко давалися героєві тренування?
*Як ставилися батьки до захоплення сина?
*Чи послухався їх Джонатан і що з цього вийшло?
*Який прорив здійснив Джонатан Лівінгстон?
*Для чого Джонатана покликали на Велику Раду? Чого очікував від неї герой і що отримав?
*Яким був вирок Зграї?
*Після чого Джонатан зрозумів, що йому вже не потрібні рибальські човни й крихти черствого хліба?
*Чи жалкував Джонатан, що самотньо жив у вигнанні, чи відчував злість до Зграї, яка його вигнала?
*Що запропонували дві чайки, які прилетіли до Джонатана?
*Чи зацікавив вас твір, чи захотіли ви читати його далі?
Домашнє завдання. Прочитати другу частину твору ( за підручником стор.276 - 278 ).
Наступний урок за розкладом.( 7, 8 /05 2020 ).
стрсуються польотів, тому що він дуже любить усе, пов'язане з літаками. Сьогодні ми дізнаємося більше про письменника та його твір.
Немає коментарів:
Дописати коментар