6-Б 27.04 9(1-й урок); 6-А 29.04 ( 1-й урок) Зарубіжна література (61 урок за календарним плануванням)
кроки діяльності |
Тема уроку: Крістіне Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки". Конрад і його становлення у світі
Добрий день.. Сьогодні ми продовжимо роботу над змістом повісті-казки "Конрад, або Дитина з бляшанки".
Згадаємо прочитане та дізнаємося про долю Конрада, переглянувши фільм.
За бажанням можна продовжити знайомство з твором за аудіокнигою. Для цього натисніть тут:
і завершення - натисніть тут
Як ви вважаєте, чи Конрад був незвичною дитиною?
Чому однокласники не любили Конрада?
Як вчителька скористалася його ідеальністю? Яку саме мету вона переслідувала?
Чому Конрад не може змінитися?
Чи намагається Конрад якось змінити своє ставлення до дітей і ситуації? Заради кого він готовий це зробити?
Настав час згадати і про пані Бертолотті:
А також про пана Егона:
Що вигадали пані Бертолотті та пан Егон, щоб у них не відібрали таку гарну дитину?
Хто їм у цьому допомагав?
Чому справжні батьки Конрада були шоковані, коли побачили його?
Пишучи книги для дітей, Крістіне Нестлінгер добре розуміє, що бути ідеальним в цьому неідеальному світі дуже складно:
Змінюється не лише Конрад. Поява Конрада змусила Берту та Егона теж поступово змінюватися.
Наступний урок за рокладом - сьогодні, 27. 04 - 6-Б; 29.04 - 6-А.
Немає коментарів:
Дописати коментар