6-Б 27.04 (2-й урок)
6-А 29.04 (2-й урок) Зарубіжна література (62 урок за календарним плануванням)
Тема уроку: Крістіне Нестлінгер "Конрад або дитина з бляшанки"
Продовжимо роботу над твором Крістіне Нестлінгер."Конрад або дитина з бляшанки" Книга користується великою популярністю серед дітей, що люблять читати фантастику. Ця книга - своєрідна пардія на антигуманні прояви технічного прогресу і віра в неповторність кожної дитини.
Пригадаємо:
Діти! Уявіть собі, що до нас на урок прийшов носій посилок. Так-так саме той,що приніс замовлення пані Бартолотті. А що ж він приніс нам? О, це той самий блакитний конверт! Отже, з’ясуємо, що ж у ньому.
Вельмишановні учні!
6-А 29.04 (2-й урок) Зарубіжна література (62 урок за календарним плануванням)
Тема уроку: Крістіне Нестлінгер "Конрад або дитина з бляшанки"
Продовжимо роботу над твором Крістіне Нестлінгер."Конрад або дитина з бляшанки" Книга користується великою популярністю серед дітей, що люблять читати фантастику. Ця книга - своєрідна пардія на антигуманні прояви технічного прогресу і віра в неповторність кожної дитини.
Пригадаємо:
.
. Що ви знаєте про батьків Конрада?
. Що ви знаєте про батьків Конрада?
. Конрад – «дитина – унікум»,
адже в ньому закладена генетична програма бездоганного хлопчика,про якого
мріють кожні батьки. Але чи все знав і умів Конрад? Чого довелося його начати?
Перевірте себе
Діти! Уявіть собі, що до нас на урок прийшов носій посилок. Так-так саме той,що приніс замовлення пані Бартолотті. А що ж він приніс нам? О, це той самий блакитний конверт! Отже, з’ясуємо, що ж у ньому.
Вельмишановні учні!
Посилаємо Вам завдання, яке Ви повинні виконати.(Завдання виконуєте усно)
Завдання. Розставити у хронологічній послідовності уривки із тексту.
1.«…Пані Бартолотті й пан Єгон дивилися вслід Конрадові, поки він підіймався з директоркою школи на третій поверх…»
2.«…Витягши з коробки вовну, пані Бартолотті побачила під нею блискучу бляшанку…На ній не було ніякої наліпки,тільки блакитний кружечок, такий завбільшки, як монета на десять шилінгів.»
3.«Конрад ліг, і пані Бартолотті загорнула його в килим. Килима якраз вистачало на те, щоб тричі сповити хлопця. Потім вони з Кіті підняли килим…»
4. «Кіті роздерла блакитний конверт, витягла з нього складений учетверо блакитний аркуш, розгорнула його й почала читати: «Вельмишановна пані Бартолотті, як виявилося під час перевірки нашого відділу збуту, сталася прикра помилка. Через неточність у роботі нашого комп’ютера Ви отримали семирічного хлопця, який Вам зовсім не належить. Тому просимо Вас негайно повернути його.»»
Немає коментарів:
Дописати коментар