середа, 18 березня 2020 р.

Зарубіжна література. 9 клас


Тема уроку: "Стара" і "нова драма". Зміни в драматургії кінця XIX - початку XX століття.

Запишіть тему уроку до зошита.

1. Опрацюйе статтю підручника "У пошуках духовної свободи " ( стор. 233 ).

2.Ознайомтесь з рубрикою "Коментар архіваріуса" ( підручник, стор. 234 ).

3. Розгляньте таблицю. Вона допоможе зрозуміти вам основні відмінності "старої" та "нової" драми.

3. Відмінності «старої» та «нової» драми.
«Стара драма»
«Нова драма»
1. Показує трагедію в житті.
2. У центрі уваги - дії, вчинки персонажів.
3. Конфлікт зовнішній - відкрите зіткнення персонажів між собою.
4. Рушій сюжету - зовнішня інтрига.
5. Герой - "соціальний тип".
6.Наслідування реального життя.
7. Засоби традиційної естетики.
8. Автор достовірно зображує дійсність, повчає.
9. Глядач споглядає.
10. Конкретність.
11. Поділ героїв на головних і другорядних, позитивних і негативних.
12. Пафос дії, боротьби.
1. Показує трагедію життя.
2. У центрі уваги - душевні переживання людини, морально-філософські проблеми епохи.
3. Конфлікт внутрішній - зіткнення персонажів із трагедією буття,
зіткнення різних ідей, духовні суперечності героїв.
4. Рушій сюжету - психологічні колізії, зіткнення ідей.
5. Герой - особистість, "духовний симптом" епохи.
6. Відображення складного духовного буття.
7. Від реалізму і натуралізму - до модернізму.
8. Автор відтворює загальну атмосферу часу, духовні пошуки епохи, прагне до морального пробудження особистості й суспільства.
9. Глядач упізнає себе, долучається до внутрішньої дії, переживає й мислить разом із героями.
10. Умовність, узагальнювальний зміст.
11. Усі персонажі важливі, вони позбавлені однозначних характеристик.
12. Пафос роздумів, переживання, суперечностей буття.


4.Ознайомтесь з новаторством драматургів кінця xix -початку xx століття

4. Новаторство драматургів  кн.ХІХ-поч.ХХст.
Г.Ібсена
А.Чехова
Б.Шоу
М.Метерлінка
- Драма ідей
- Вплив ідей романтизму
- Образи і ситуації — здебільшого реальне життя   |
- Символіка
- Відкритий фінал п'єс
- Віра у неповторність кожного «я»
- Розв'язка давно назрілих конфліктів і розплата героя за минуле
- Подолання театральності
- Психологізм у висвітленні внутрішнього стану героїв
- Сюжети із самого життя
- Трагедія буденності
- Головне — людське життя, події — лише тло
- Внутрішня динаміка, психологічна напруга
- Побудова конфлікту на протиставленні уявлень героїв дійсності
- Підтекст "підводна течія")
- Паузи у діалогах, репліках, ремарках.
-Соціально-аналітична "драма-дискусія". 
-Інтелектуальний характер драми
- Конфлікт навколо зіткнення різних ідеалів
- Природним є буденне
- Мета — збудити свідомість глядача
- Відкритий фінал,
-Парадоксальність,
- Нові типи героїв,
- Поєднання жанрових ознак драми і роману
- «Театр мовчання»
- Оголений конфлікт
 - Герой — людина в очікуванні невідомого
- Поєднання двох рядів  «відомого» і «невідомого», «видимого і невидимого»
- Створення особливого жанру казки -символістської драми
- Природність символіки через її зв'язок із фольклорною та романтичною образністю

5.Переглянувши презентацію, розширите ваші знання про основні тенденйії розвику драматургії XIX-XX століття, дізнаєтесь про творчі знахідки Г. Шбсена, А. Чехова, Б. Шоу.

6.Роботу з таблицею, що надана у презентації, виконайте письмово у зошиті.

7. У презентації знайдете і домашнє завдання

Натисни тут:   Розвиток драматургії


Картинки по запросу "картинки успіхів у навчанні"

1 коментар:

  1. Добрый вечер, подскажите пожалуйста адрес электронной почты куда сбрасывать домашнее задание.

    ВідповістиВидалити